Jakita & Extra

 
 
Igårkväll hade jag skrivit världens längsta inlägg här i bloggen (ja, det skulle bli två inlägg på en dag) där jag delat med mig av information om gårdagens träning, den kommande TS-tävlingen osv. Men tyvärr försvinner allt och jag var så besviken så jag struntade i alltihop, inte tänkte jag lägga ner ytterliggare timma på att skriva ner ALLT igen. Och nu väljer jag att inte skriva någonting alls om gårdagen utan ni får nöja er med lite bilder efter att jag och Ex hade kommit hem från träningen....
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
4/12/2010 06:19:01 am

Inte alls roligt när långa inlägg försvinner.
Härliga bilder iallafall på härliga hundar (:

Reply
4/12/2010 05:56:32 pm

Tummen upp för underbara bilder på underbara hundar! :)

Reply
4/14/2010 05:14:48 am

Kopiera & klistra in, ett tips bara ;)

Reply
4/14/2010 07:09:04 am

Härliga bilder :)

Reply



Leave a Reply.