Jakita & Extra

 
 
Pga omständigheter så ska Nisse bo hos oss, hur länge är oklart... Det kan bli en dag, två dagar eller ett par veckor. Vi får helt enkelt se!

Så idag blev det mycket mega, turbo, dragkamp och bus i trädgråden när Nisse anlände. Hundarna älskar verkligen att hoppa runt i snön och får nog en liten extra kick av det skulle jag tro. Lille Nisse är väldigt förtjus i Extra och de leker väldigt bra tillsammans och Extra tycker att Nisse är en skojjig liten skit. Jakita är nog dock lite osäker på hur hon ska handskas med den tuffe, lille saken. Inte så lätt när han är så liten och samtidigt en liten tuff grabb :-)

 Nu hinner jag tyvärr inte skriva så mycket mer eftersom mina kompisar strax kommer hit och bakar jordbuggstårta med mig (jag fyller nämligen 17 år idag) och sen ikväll blir det tjejmiddag - taco och tårta! Ska bli trevligt...Kramar!
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
2/3/2010 02:46:44 am

Hjesan Johanna
vill säga stort grattis på din 17 års dag i dag hoppas du fått fina presenter av din familj och blöta pussar från voovvarna Thella och Tindra gör det i alla fall ler... ha det så gott så hörs vi kramar i mssor från oss i svedala

Reply
2/3/2010 04:47:58 pm

Massor av GRATTIS på din födelsedag.. dock lite försenat, hoppas din dag blev precis som du önskade den
kramar

Reply
2/5/2010 05:55:36 pm

Tjena

GRATTIS i efterskott.

Reply
2/10/2010 12:59:31 am

Stort Grattis i efterskott! Har inte hunnit kolla runt så mycket på hemsidor sista tiden, så jag har helt missat att du fyllt år. Kul med en killkompis till tjejerna.. han ser för go ut! Härliga busbilder.
Ha det gott!

Reply



Leave a Reply.