Jakita & Extra

 
 
Igår var jag och mamma på Limhamnsfältet med hundarna, på vägen hem stannade vi till i djuraffären och handlade 10 stycken tuggben, en ny klicker (tappat bort alla mina..) och hästshampoo ;) -Nej jag har ingen häst, men de rekomenderade det till hundar också. Det kommer nog hålla väldigt länge, 1 liter hästshampoo till två vovvar. Huvudsaken är att jag kan använda detta alovera schampoot som ett vardagsschampoo. Undra hur länge det räcker till mina hundar, till kvinnan i djuraffären hade det räckt i 1 år till hennes häst. Idag blev det lite klickerträning med fjärren, det är nog de momentet vi tränat på minst i LK2. Efter Extras lilla klickerpass fick Jakita söka efter köttbullar i storarummet, snacka om en speedad hund!! Kul att se min gamla pigg så alert alltid, hon har verkligen en av och på-knapp som är fåförunnad. Tvyärr har jag inte så mycket mer att skriva om. Hoppas iallafall att 2010 blir ett riktigt bra år!
1/11/2010 02:48:50 am

Vad fint du fått till det på sidan. Låter himla bra med hästschampoo:-)

Reply



Leave a Reply.