Jakita & Extra

 
 
I lördags fyllde världens finaste Jakita hela 6 år! Det känns som att det var igår jag fick henne, när jag var 11 år gammal...dock är det länge sedan jag var så liten känner jag, hehe :-) Hur som helst tillägnas detta inlägget världens underbaraste Jakita. Min alldeles egna lilla solstråle (som dock både behöver ett bad och trimning) som lärt mig så mycket under dessa åren. Som gett mig så många skratt och så många fina stunder, och inte får vi glömma så många gånger hon fått min puls att gå upp till max och tårarna hon fått rinna ner för mina kinder. Otroliga, omöjliga, älskade jycke! Ja.........SUNSHINE OF MY LIFE helt enkelt, det är precis vad hon är!
Picture
KÄRLEK!
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture





Jag och Jakita den 1 maj 2004, dagen då Jakita förevigt blev min, då vi precis hämtat hem Jakita ifrån kennel Maple Height's i Båstad. En dag som kom att blev en av dem finaste dagarna i mitt liv.

3/8/2010 02:46:29 pm

GRATTIS Jakita på din 6 års dag. Lite sen men iallafall ;-) Hoppas att du hade en mysig födelsedag och lite Extra gott och roligt.
Voff voff och puss från Herr G och Herr F i Lund samt deras matte

Reply
3/9/2010 02:35:26 am

Grattis i efterskott Jakita på 6-årsdagen. Vilka fina bilder och vilken fin tjej du är : )
Hälsningar Elons matte

Reply
3/9/2010 03:53:54 am

Grattis grattis till finaste Jakita :)

Reply
3/10/2010 03:09:01 pm

Grattis till Jakita :)

Reply



Leave a Reply.