Jakita & Extra

 
 
Sitter inne på min systers dator och kollar igenom lite gamla bilder och fann de här, hundarna älskar verkligen att leka med min lillebror -och lika mycket älskar han att leka med dem. Eftersom Jonathan inte gör något annat med hundarna än att leka dem ser dem honom som en liten "lekfarbror", tror faktiskt Jonathan kommer uppskatta om han får ett dussin Extra-barn att leka med sen också ;-)  Min bärbara dator har gått sönder (därför jag är inne på Mikaelas) och det kommer nog dröja ett tag innan jag får tillbaka den, men håll ut! Hoppas på lite roligare uppdateringar sen när träningen drar igång.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
1/20/2010 01:12:09 pm

Härligt med lekfarbror:D

Reply
1/20/2010 10:12:19 pm

En sån lekfarbror finns för G & F oxå. deras favoritMartin kommer ibland och då blir det lattjolajban för hela slanten. Bara kul och inget "uppfostrande". Det är väl därför han är så kul...hela tiden.
Hoppas allt är bra med er. Här är det lugna puckar på hundfronten för tillfället. Bara det vanliga hunderiet men vi ska väl igång i spåret snart förhoppningsvis.Och kanske någon utställning sen när vi slipper ridhusen och kan vara ute.
Ha det gott
Kram

Reply



Leave a Reply.