Jakita & Extra

 
 
Medan jag väntar på att maten ska bli klar slänger jag upp ett litet inlägg här i bloggen. Dagen har jag tillbringat på stranden med hundarna, min syster och hennes pojkvän. Jätte härligt. Gissa vad Jakita fångade? Hon fångade en råtta! (Tror jag det var? Eller något annat mindre djur med svans). Vet inte om hon hittade den död eller om hon grävde efter den, fick tag i den och sedan dödade den. Ni kan ju gissa om någon var stolt?? På bilderna nedan kan ni se Jakita med dagens fångst!
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Sen var det dax att leka med bytet...
Picture
Picture
Picture
6/16/2010 06:19:57 am

SV: Det är Joker jag tränar target med.. kanske jag borde skriva namnet på hunden i inlägget innan jag skriver om träningen ;D hihi

Härliga bilder... mindre mysigt på dom sista på Jakita, haha!

Reply
6/16/2010 05:17:53 pm

Tack för dina gratulationer till fjoffen :-)
Det är helt otroligt vilken spårkille jag fått. Fattar ju knappt att det är sant. :-) Vi har ji knappt tränat något.
Härligt badflickor du har men det där damen har i munnen :-( öööörk.
Det kunde ju vara sega råttor istället ;-)

Ha det gott
Kram

Reply



Leave a Reply.