Jakita & Extra

 
 
Tänkte göra en liten uppdatering här i min nya blogg nu, trotts att klockan är 00:10 på natten... Jag har blivit sjuk igen och gick hem från skolan i tisdags och varit hemma idag. Imorgon väntar ett tandläkarbesök och sen ska jag hem och vila igen. På fredag har vi studiedag så då behöver jag inte oroa mig för att missa något, skönt! Känns väldigt trist att inte kunna gå på träningen denna tordagen heller pga sjukdom... Hoppas jag blir frisk och kry snart som den nötkärna jag annars brukar vara.

Hoppas jag kommer kunna uppdatera er med lite roligare information nästa gång!
11/19/2009 02:00:37 am

Krya på dig!
Kramar!

Reply
11/19/2009 02:15:47 am

SV;
Jaa, valptiden är underbar... men kort!
Röntgen är jag så himla nervös inför. Sjävklart hoppas jag att han är fri och faktist tror jag att han är fri, men ska inte hoppas för mycket. Tänk när jag öppnar brevet, eller kanske jag hinner se det på hunddata först. Så är han inte fri på ex höfter... då skulle en dröm gå i krras. Men nu får jag inte tänka så!

Krya på dig nu!
//Jossan, Fajjo & Malte

Reply



Leave a Reply.