Jakita & Extra

 

SNÖ!

12/17/2009

2 Comments

 
Igår började det snöa och snön har lagt sig! Känns som att den hade kunnat vänta i en halv vecka till innan den kom så man hade kunnat få en vit jul, för nu hinner den säkert försvinna innan julafton :-(  Men nu känns det iallafall som lite mer vinter. Tog lite bilder på hundarna idag när de lekte i snön, de älskar verkligen snön. Att slicka, äta och hoppa runt i snön. Extra tycker det är skitkul! Hade velat få riktigt djup snö och klä på mig termobyxor och dunjacka och springa ut med hundarna i trädgården och kasta snö på dem, rulla sig i snön med dom och bara busa - men tyvärr är det lite för lite snö för det... Hundarna njuter iallafall av snön och man märker att de tycker det är skitkul, glad att man inte har någon hund som går runt och darrar så fort det blir lite kallt ute. ;-) Mina brukar det aldrig gå någon nöd på nej. Båda hundarna är otrimmade och när jag får tid ska jag ta fram saxen och göra dem julfina. Dessutom skulle inte ett bad sitta fel för någon av dem så det blir det väl också! Här kommer lite härliga bilder på världens finaste vovvar:
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Önskade att jag hade större plats för bloggen här på hemsidan, den är så smal om ni förstår. Hoppas jag kan göra den större såsmåningom. Men det blir nog inte förrän efter jul, lite tråkigt när jag bara kan ha så små bilder här, blir ju inte samma sak som när man får dom stora och i bra kvalite *blink*. Ha en trevlig dag i snön!
12/16/2009 10:55:00 pm

Härligt att ni också får lite snö, dina bilder är som vanligt riktigt fina.

Vi vill önska er en riktigt god jul från oss... och hoppas snön ligger kvar till nästa vecka för er! :)
/Jossan och hundarna!

Reply
12/18/2009 01:50:13 am

Kul att ni fått snö. Hoppas att den ligger kvar till jul. Jätte fina bilder på tjejerna:)

Reply



Leave a Reply.