Jakita & Extra

 
 
Pigga och glada hundar i snön. Allt har vi hämtat oss från "is-olyckan" och Extra verkar inte tagit illa vid sig fysiskt utan är lika sprallig som vanligt. Skönt!! Lite bilder från idag när hundarna leker i snön, de hittade även en strumpa att ha dragkamp med. Bussvovvar!
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
1/28/2010 04:37:20 am

Härligt att Extra mår bra. Jätte fina bilder:-)

Reply
1/30/2010 05:06:15 am

Hej Johanna!
Vilken pärs du varit med om med Extra och Jakita! Jag blev så tagen när jag läste om er fasa! Vi var ute vid en sjö igår och jag tänkte tanken att isen kunde brista ,,,,vilket den gjorde för dig. Jag är så¨glad att allt ordnade sig till det bästa.
Härliga bilder du tagit på dina fina flickor och så roligt man kan ha med bara en liten strumpa :-)
Ha det gott
Hoppas att vi träffas någonstans snart
Kram

Reply
2/2/2010 04:15:49 am

Hahah... 11:e bilden på Extra!!!

läste om er lilla "isincident", gud va hemskt. När jag läste det påminde det mig om när jag och min kompis åkte skridskor och hennes hund försvann. Vi följde spåren i snön där det inte var skottat och hittade henne långt bort i en isvak. Hon hade antagligen jagat fåglar. Eftersom jag var lättast fick jag lägga mig först och sen höll hon i mina fötter. Usch, vi hade lika gärna ramlat i vi också... Men vi fick upp henne iaf, d var ju huvudsaken.
Håll er borta från isen nu!
Kramar

Reply
2/9/2010 11:29:47 pm

Hej !
Hittade din sida och såg att du har golden. Har haft golden innan vi skaffade vår cocker i höstas. En golden-kille som vi fick ha 10 av hans 12 år i livet. De är så fina. Skulle vilja ha en golden till, men i början var det för tidigt inpå Charlies död och nu har vi Elon, men vi får se vad framtiden utvisar.
/Elons matte

Reply



Leave a Reply.