Jakita & Extra

 
 
Idag (eller igår om man ska vara korrekt, klockan är trots allt 01.24) fyller/fyllde Extra 2 år! Min underbara Extra. Tiden går så himla fort och jag kan inte fatta att hon redan är 2 år. Två hela år. Det känns rätt underligt, för samtidigt som det känns som att hon är jätteung så känns det också som att jag inte har levt en dag utan henne. Det känns som hon alltid funnits i mitt liv. Hon är väldigt speciell för mig och jag kan inte tänka mig ett liv utan denna fantastiska hund. Vad skulle jag inte göra för denna underbara varelse? Det finns inte mycket på den listan. Hon skulle bara veta hur mycket jag älskar henne :-)

Grattis, världens bästa Extra säger matte medans Extra säger grattis till hennes fina 7 bröder!
Picture
Lilltjejen och hennes bröder. Extra var faktiskt störst och vägde mest när hon föddes, det kan man inte tro! Kanske är hon den lilla tjockisen längst till höger? ;-)
12/19/2009 12:05:16 pm

Grattis Extra!

Reply
12/19/2009 05:45:29 pm

Grattis tjejen!

Reply



Leave a Reply.