Jakita & Extra

 
 
Var meningen att jag skulle skriva igår men hade fullt upp hela dagen, igår var jag iallafall i Ystad hos en Norwich terrier (Nisses uppfödare) med min faster, min syster och hennes pojkvän. Vi skulle åka dit för att Nisse skulle ryckas för första gången och det hade hans uppfödare lovat att göra. Som plus på i kanten hade dem två valpar kvar på kenneln ifrån deras senaste valpkull som var 16 veckor gamla, så det blev en del valpmys ute. Hela dagen satt vi ute med hundarna och gosade, lekte och jag fotograferade en del. Tyvärr glömde jag sätta på solskyddet så bilderna blev hälften så bra som de skulle ha blivit, men det får gå ändå! Iallafall, det är så himla kul för på kenneln finns både Nisses mamma, pappa, syster och farmor. Nästan hela släkten samlad ;-)
Här kommer bilderna ifrån gårdagen..
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Här kommer före och efter bilder på Nisse! Man hade kunnat tro att det var en annan hund, haha
Picture
Picture
På tal om golden inspiration... Extras helbror (dock inte kullsyskon) är inspiration på hög nivå! Blir lika såld varje gång jag ser honom :-) Sveriges snyggaste goldenkille? Synd att Extra & Zambo är syskon, annars hade han varit en stilig partner. Hoppas att det var okej att jag lånade bilderna Lotta!
Picture
Picture
På onsdag åker jag till London med mina syskon och min faster & farbror, ska bli riktigt kul! Har ont om tid innan jag åker men kanske hinner slänga in ett inlägg på tisdag om jag orkar (måste nämligen gå upp mellan 5-6 på morgonen på onsdag). Nu är det läggdags, om vi inte hörs innan jag åker så kommer jag hem på söndag igen.
4/26/2010 05:52:45 am

Vilka gosiga bilder! och vad roligt med London-tripp :)

Reply
4/27/2010 06:52:49 am

Det var en kraftig grabb, den där Zambo... och så fiiin...
Vet inte vad du tkr, men jag som "utomstående" tkr att han är väääldigt lik Extra på sista bilden. Ser stora likheter! : D

Kramar från oss

Reply
4/28/2010 04:43:13 am

Vilka härliga bilder på terrierna, ser ju väldigt härligt ut nere hos er... alldeles grönt på gräsmattan!
Vilken kraftig och snygg kille Extra har till bror... tycker också att dom är väldigt lik varandra. Framför allt huvudet, väldigt lika!

Reply
5/3/2010 04:13:20 am

Ja det kan man lugnt påstå, att man blir överraskad :) Tack för ditt grattis, det uppskattas!

Reply
11/28/2010 02:51:25 pm

Will know everything about her without asking her; if u don't love someone.

Reply
11/28/2010 03:53:16 pm

New week start, the skyhawks are cool, we need some useful idea , this blog is so useful, nice.

Reply



Leave a Reply.