Jakita & Extra

 
 
På denna sidan kommer vi att hålla till framöver och eftersom det börjar närma sid jul så får färgen på sidan vara vit och röd :-) Hoppas på att få i ordning på allt så småningom.

Annars så händer det inte mycket, jag är hemma från skolan eftersom jag är sjuk och ska vara hemma imorgon också (inte varit i skolan på hela veckan). Extra går omkring med tratt här hemma pga sitt såriga öra. Men det börjar faktiskt se mycket bättre ut nu, väldigt rent och fint - bara lite varigt just nu. Badade även båda hundarna idag (dom har varit väldigt lortiga i ett par veckor nu kan jag säga er) så nu luktar dom gott och man kan klappa dom hur mycket som helst utan att få "hundsmutts" på händerna. Imorgon ska jag tyvärr inte på lydnadsträningen eftersom jag måste plugga till ett SO-prov som jag har på fredag - trist men sånt är livet.
11/15/2009 09:57:01 pm

Jätte snygg hemsida du fått till! Krya på dig:)

Reply



Leave a Reply.