Jakita & Extra

 
 
Picture
Jag och Extra, i slutet på 2008..
Igår var jag på ännu ett utbildningstillfälle på klubben, vi pratade om sociala beteende och fick svara på frågor i smågrupper för att sedan redovisa svaren inför hela gruppen.

Jag orkar inte skriva så mycket idag, har inte så mycket att skriva om för den delen heller tyvärr. Imorgon drar jag och Extra upp till Fjällbacka tillsammans med faster, farbror, syster och hennes pojkvän. Egentligen skulle jag ta med mig båda hundarna men det visade sig att vi då blev 5 människor och 3 hundar i bilen och så många får vi tyvärr inte plats. Båda hundarna kan också stanna hemma (mamma tar hand om dem när jag är borta) men jag vill gärna ha med mig en hund och då får det bli Extra. Hon är mycket lättare och roligare att ha med sig än Jakita och dessutom älskar hon att ligga i fören när vi åker ut med båten och låta öronen blåsa med vinden så det får bli hon. Och Nisse är ett stort fan av henne också så han blir säkert jätteglad när hon ska hänga med. Ska bli så kul att komma dit igen, för man kan inget annat än att älska den platsen!

Nu ska jag fortsätta läsa läxan vi har till nästa gång på instruktörsutbildningen. Ha det så bra, kommer hem igen på söndag för er som undrar!
Linn&Dexter
5/11/2010 05:18:40 am

Håller med dig, Fjällbacka kan man bara älska! Hoppas du mår bättre,
kram Linn&Dex

Reply
5/11/2010 10:25:46 pm

Ha det så trevligt!

Reply
5/12/2010 03:46:44 am

Ååh, va härligt att få åka till fjällbacka... underbar plats :)
Hoppas ni får det bra där då! :D

Reply
5/13/2010 09:38:55 pm

Hoppas det blir en mysig helg!:)

Reply



Leave a Reply.