Jakita & Extra

 
 
Just nu sitter jag, pappa & Extra i bilen påväg upp till Fjällbacka, ska bli störtskönt! Alldeles strax passerar vi Göteborg. Imorgon ska jag och pappa göra i ordning i husvagnen och sätta upp tältet, jag har även planerat att lägga viltspår till Extra så klövar och blod har jag laddat upp med! Under helgen hoppas jag att det blir bra väder med dagar på havet, viltspår & kanske till och med att jag tar årets första dopp nu i helgen? :-) Det var drygt ett år sedan Extra spårade (viltspår) senast så ska bli jättespännande att se hur det går nu i helgen. Nu känner jag att jag borde publicera detta inlägget ifall att det mobila nätverket skulle brytas. Hemfärden kommer att ske antingen på söndag eller måndag, och jag kommer säkert hinna med att uppdatera bloggen här uppe också så kika in under helgen. För övrigt så håller jag tummarna för alla mina träningskompisar & vänner som tävlar på Malmö BK (min hemmaklubb) idag, hoppas på många första pris.
Picture
Picture
Picture
På bilderna ovan ser ni Extra efter att ha gått sitt första viltspår, nästan exakt 5 månader gammal.



Leave a Reply.