Jakita & Extra

 
 
Charmiga vårbilder på Extra och Jakita ifrån västkusten, Maj 2008.
Picture
Picture
Hej allihopa! Himla ledsen för att det är så dålig uppdatering både vad det gäller hemsida och blogg... Min kamera har varit spårlöst försvunnen ett tag men hittade den i en väska under alla upphängda vinterkläder! Så har dessvärre inte kunnat fotografera på veckor (känns det som iallafall).

Imorgon är det antagligen lydnadsträning på klubben som gäller och på fredag tar jag och Sanna tåget upp till Moheda, Småland, för att bo där över helgen. På söndagen går vi på SSRK hundutställning och Extra & Sheila får då springa ett varv i utställningsringen efter ett X-antal månaders uppehåll. Både Extra och Jakita fäller av vinterpälsen nu så mina svarta tights var inte så svarta efter lite kel med dem innan idag kan jag meddela. Ikväll tror jag Extra får en omgång med saxen också då jag har varken läxor eller annat som måste göras, mer än att titta på Andra Avenyn hehe. Lite lättare att göra det idag så slipper jag att göra allt imorgon, för imorgon är det badning som gäller för lilltjejen. För övrigt är jag glad för att snön smällt bort så antagligen kan vi spåra i Smålandsskogar i helgen - SUPER! Om det inte kommer mer förstås...

Annars har jag fått lite vårkänslor. Jag och min kompis har idag suttit ute på ett utav Vellinges caffér och fikat utomhus i ett par timmar. Solen värmde oss och en filt, mycket mysigt! Här hemma har även nästan all snö smällt bort och det känns skönt att börja kunna se lite grönt igen, första vårtecknet!

Vi hörs antagligen efter helgens bravader. Trevlig helg!


OBS! Hemsidan är nerstängd för tillfället.
3/3/2010 04:30:38 am

Hej !
Det där med golden-päls känner man ju igen och lika är det med cockern vi har nu. Tycker nog ändå att cockern är värre. Glöm ohåriga kläder....
Ha det bra i Småland, ska ner dit jag med, men till Ädelfors folkhögskola på ett årsmöte.
Hälsningar Elons matte

Reply
3/3/2010 06:35:48 pm

Hoppas ni får det bra i Småland!

Härligt att snön smält bort hos er.. här har det bara börjat rinna lite smått från taken och den 1½ djupa snön ligger kvar men hoppas det börjar smälta bort snart.. vilket det borde :D
Härligt att ni redan kan börja spåra.. är riktigt sugen på det jag med..
:D//Josefine och hundarna

Reply



Leave a Reply.