Jakita & Extra

 
 
Tittade igenom en mängd gamla hundbilder jag fått på av Lisa för ett bra tag sedan & varje gång jag ser Zambo (Mycherieamour Samuel) faller jag återigen. Han är så underbart vacker, detta är precis min typ av golden - vackrare hane får man leta efter. Det är något visst med goldenhanarna i Extras släkt, dom är sååå fina allihopa. Ni ska bara veta vad jag blir sugen på en goldenhane efter Extra när jag ser Zambo ;-) Men som ni ser nedan så tror jag inte jag är helt oförstådd....
Picture
Picture
Picture
Idag fyller även min egna älskling 23 månader gammal, bara en månad kvar till 2 års dagen nu. Hemskt vad tiden går snabbt, 2 hela år...
Picture
Underbaraste Paulette 4 veckor gammal på bilden. Andra besöket på kennel Mycherieamour. Tack för denna underbara goldentös!

/Johanna
11/20/2009 06:34:59 pm

Tjena
Härligt att se fina goldisar.
Funderar själv på en golden-kille nästa gång.

Ha en skön helg,

Reply



Leave a Reply.